FES-TE AMIC FES-TE VOLUNTARI FES-TE SOCI

i Estudis
Patrimoni
 Medi

Notícies      Vídeos      Agenda      Les Rutes      Història      Pallerols      Blog del Caminant
Portada > Noticies > Des del Sud a Pallerols
Enviar a un amicEnviar a un amic

Versió ImprimibleVersió Imprimible

Des del Sud a Pallerols
De Granada, Jaén i Màlaga

inserir comentarisinserir comentaris
veure comentarisveure comentaris (2)

imagen1

Una part del grup davant l’església de Pallerols

Un grup de noies de Granada, Màlaga i Jaén, de diversos clubs juvenils, han aprofitat la Setmana Santa per fer una convivència molt intensa i conèixer una mica més de la vida de sant Josepmaria Escrivà de Balaguer.

A més de visitar Barcelona ​​i el Santuari de Torreciutat (El Grau, Osca), els dies 11 i 12 d'abril (dimarts i dimecres sant) vam estar coneixent Pallerols i tota la història que l'envolta.

Arribem a Pallerols dimarts al matí, i després de deixar les maletes i organitzar on ens posàvem (érem un grup molt nombrós), Jordi ens va fer una visita guiada per la rectoria i l'església de Pallerols, i ens va resumir a la perfecció el pas dels Pirineus que va fer sant Josepmaria amb un grup de nois joves en plena guerra civil. Després de l'explicació i de la visita, vam dinar de bocates a la plaça, i després ens vam anar a la cabana de Sant Rafael. A les noies els va agradar molt la ruta, i conèixer on van estar amagats durant una setmana sant Josepmaria i els seus acompanyants. Quan va arribar tot el grup, vam aprofitar per resar-hi el rosari, i després vam tornar a la rectoria. A la tarda, van venir dos sacerdots de la nostra convivència i van celebrar la Santa Missa.

Després vam sopar i vam jugar un partit de "crema", el qual van guanyar les monitores així que s'havia de jugar la revenja, però no hi va haver temps.

L'endemà, vam passar el matí a Pallerols i després ens va venir a recollir el nostre autobús per tornar a Torreciudad.

Anar al text  Ir al texto

Visita guiada a la rectoria i l’església
 - Visita guiada a la rectoria i l’església

Tot el grup a la Cabana de Sant Rafel
 - Tot el grup a la Cabana de Sant Rafel

En el camí de la Cabana de Sant Rafel
 - En el camí de la Cabana de Sant Rafel

Dins l’església de Pallerols
 - Dins l’església de Pallerols

- En el camí de baixada de la Cabana de Sant Rafel a Pallerols. Al fons, la casa de Vilaró i més enllà el pantà de Rialb

- Els rètols de Pallerols, amb el logo de la rosa de Rialb y els colors blau i groc del camí

L'experiència ha estat molt bona, totes les noies estaven molt contentes: l'haver pogut estar al camp, haver conegut el que va passar allà fa vuitanta anys, una de les històries més emocionants de la vida de sant Josepmaria Escrivà de Balaguer, i a més, haver pogut assistir-hi a la Santa Missa, han fet que aquest record no se'ns vagi a esborrar mai.

Per tot això, moltes gràcies i esperem tornar aviat.

2 Comentaris

Comentari

Codi de seguretat
Canviar codi
    Introdueixi el codi de seguretat, si us plau.