Ir a página inicio
FES-TE AMIC FES-TE VOLUNTARI FES-TE SOCI
         
Ir a página inicio Ir a página inicio
Ir a página inicio
Qui som       Objectius        Llibres       Preguntes Freqüents       Contacte
  Jornades
i Estudis
Patrimoni
Cultural
 Medi
 Natural
 
Notícies      Vídeos      Agenda      Les Rutes      Història      Pallerols      Blog del Caminant
Portada > Noticies > Voluntaris a la zona del Corb i Canes
Enviar a un amicEnviar a un amic
 
Versió ImprimibleVersió Imprimible
 
Voluntaris a la zona del Corb i Canes  VoluntarisCelebracionsPallerols    

Queden només 7 pals i rètols per a finalitzar completament la senyalització vertical del Camí d'Andorra

   

inserir comentarisinserir comentaris
veure comentarisveure comentaris (6)

imagen1
     
El rètol de Canes      

El dissabte 27 de febrer uns quants voluntaris anàrem a la zona del Corb i Canes per col·locar dos rètols que faltaven i deixar completada la senyalització vertical des del Pont d'Oliana-Peramola-Pallerols-Corb-Ribalera.

Aquest tram ha quedat totalment senyalitzat amb la pintura blava i groga del Camí d'Andorra, amb algunes variants que estan senyalitzades amb rodones grogues, i amb els pals i rètols corresponents, de manera que es pot fer tot el camí amb total seguretat.

   
     
Anar al text  Ir al texto 
   
El rètol de Canes
 - El rètol de Canes
   
   
     

 -
   
   
     
El rètol del Corb
 - El rètol del Corb
   
   
     

 -
   
   
     
El rètol de Canes
 - El rètol de Canes
   
   
     
Hem acabat els treballs per avui
 - Hem acabat els treballs per avui
   
   
     
Durant la missa a Pallerols
 - Durant la missa a Pallerols
   
   
     

Els voluntaris foren: Paco Penella, Josep Maria Vila, Ramon Camats, José Juan Crespo, Jordi Pérez, Octavio Rico, Enrique Tormo i Jordi Piferrer. A la tarda s'hi van unir Mn. Xavier Pont i Mn. Pere Pascual que celebraren una missa en record de l'Anna Pascuet, de Cal Toà de Coll de Nargó, que morí ara farà 2 anys. A la missa, que es va celebrar a l'església de Pallerols, hi assistiren -a més dels voluntaris- els familiars de l'Anna: el seu marit Josep Finestres, amb el seu fill Miquel i la seva esposa Gemma amb els seus fills, l'Arnau i la Maria. També hi assistiren el Mariano Carbonell, d'Organyà, i l'Agustí Sala, de Pallerols.

Una jornada molt ben aprofitada.




   

 6 Comentaris
   
  Autor Oriol Cervera | 04/03/2021
   Comentari Gran Tasca. Enhorabona i moltes gràcies per la feina que feu
   
  Autor Itziar | 04/03/2021
   Comentari Muchísimas gracias por vuestra alegría, ilusión, interés y el tiempo dedicado para que nadie se desoriente!!!
   
  Autor Tino | 03/03/2021
   Comentari Fantástica actividad de voluntariado!!
Muchas gracias voluntarios!!
Sois geniales!!
   
  Autor Jose F Colom Pastor | 03/03/2021
   Comentari Gracies per aquesta tasca!!,,,
   
  Autor Jordi | 02/03/2021
   Comentari Molt bé, Lara. Els colors del Camí són el blau i el groc. El blau representa la Mare de Déu i el groc la rosa daurada que sant Josepmaria va trobar a Pallerols. Quan caminem, el groc es veu molt bé, però com dius tu, potser sí que un color fosc es veuria millor. Ens ho haurem de plantejar. Gràcies!
   
  Autor Lara | 02/03/2021
   Comentari Gràcies als voluntaris. El perquè es va triar el color groc sobre una fusta clara es quelcom que encara no entenc, però, gràcies a l,esforç dels voluntaris.
   
   
    Inserir comentaris
Autor  
Comentari  
     
    Codi de seguretat
Canviar codi
    Introdueixi el codi de seguretat, si us plau.

   
     


Pallerols de Rialb, 1 de març de 2021
©2021. Associació d'Amics del Camí de Pallerols de Rialb a Andorra



   
Associació d'Amics del Camí de Pallerols de Rialb a Andorra.   Av. Diagonal, 620, 1er. 2a, 08021 - Barcelona (Espanya) . Tel.: (+34) 629 910 612