FES-TE AMIC FES-TE VOLUNTARI FES-TE SOCI

i Estudis
Patrimoni
 Medi

Notícies      Vídeos      Agenda      Les Rutes      Història      Pallerols      Blog del Caminant
Portada > Noticies > Des del col•legi Canigó a Pallerols
Enviar a un amicEnviar a un amic

Versió ImprimibleVersió Imprimible

Des del col•legi Canigó a Pallerols  Pallerols

Una aventura familiar molt recomanable

inserir comentarisinserir comentaris
veure comentarisveure comentaris (5)

imagen1

Una part del grup que va anar a Pallerols

El cap de setmana del 23 i 24 d'octubre un grup de famílies del col·legi Canigó vam decidir anar a descobrir Pallerols. El pla era que uns quants pares passéssim la nit a la rectoria amb les nostres filles. Seria una aventura.

A la tarda del dissabte 23, arribàrem a Organyà per assistir a la missa de 7. Acabada la missa, diferents persones de la parròquia ens van acollir molt bé i ens van explicar coses del poble i com no de les famoses Homilies.

Des d'allà vam anar cap a la rectoria de Pallerols per sopar i dormir. Les filles van escollir per dormir l'altell del refugi i els pares ocupàrem altres zones de la rectoria. Una vegada instal·lats, el Màrius i el Manel ens van fer un sopar amb sopa i botifarres que van fer les delícies de tots, mentre que el Carles i el Javier ajudaven en tota la resta.

Al dia següent ens vam aixecar ben d'hora i alguns dels matiners, que van sortir a córrer, van veure tres isards a prop de la cabana de Sant Rafael. Després tinguérem un bon esmorzar i en acabar, el Ramon Camats ens va fer una gran explicació de tota la història de Pallerols que va agradar molt.

Anar al text  Ir al texto

Els pares
 - Els pares

Les mares
 - Les mares

Pares i filles
 - Pares i filles

Hi falten alguns
 - Hi falten alguns

- En el “forn” de Pallerols, on sant Josepmaria va passar la dolorosa nit del 21 al 22 de novembre de 1937

- Les nenes vora els absis romànics de l’església de Pallerols. Al costat es veu la rectoria

Mentre esperàvem que arribessin la resta de les famílies, vam aprofitar per pujar fins a la cabana de Sant Rafael i fer una excursió circular arribant de tornada a la rectoria.

Ja tots reunits, pares, mares, filles i algun fill, vam fer un dinar de pic-nic en què hi va haver competició d'empanades: gallegues contra veneçolanes. Ambdues estaven delicioses.

Ja que estàvem en el mes d'octubre, acabàrem el dia resant el rosari dins l'església de Pallerols, davant la imatge de la Mare de Déu del Roser, oferint-lo per a totes les famílies del col·legi.

Estàvem tant bé a Pallerols que se'ns feia difícil marxar, però com que ja era tard no hi havia més remei que tornar cap a Barcelona, no obstant amb el ferm propòsit de tornar ben aviat amb altres famílies de Canigó.

Un cap de setmana familiar, molt recomanable!

5 Comentaris

Autor Emilio Fernández Urías | 07/11/2021
   Comentari Muchas felicidades a este grupo de valientes. Que cunda el ejemplo en Canigó. Sin duda Pallerols es un marco incomparable con un pedacito de nuestra historia más reciente.

Autor Tino | 07/11/2021
   Comentari Esta actividad familiar es un estímulo de ánimo para volver pronto a Pallerols. Gran reportaje gráfico y escrito. Felicidades

Autor Lara SB | 07/11/2021
   Comentari Ei Canigó! 👋 jo en soc una ex alumna. Gran fotos. 👏

Autor Geraldo Morujão (Viseu – Portugal) | 07/11/2021
   Comentari Que maravilla! En hora buena!

Autor Florentino Ysern | 06/11/2021
   Comentari Excel·lent reportatge que transmet molt: valors i actitud, alegria i esbarjo, amistat i col·laboració, i tot seguint les petjades d'un sant.

Inserir comentaris
Autor
Comentari

Codi de seguretat
Canviar codi
    Introdueixi el codi de seguretat, si us plau.